yiana
YIANA here
*Assalamualaikum.Keep follow me. *
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

+ kerinduan +
Tuesday 26 February 2013 | Tuesday, February 26, 2013 | 0 comments
|Bismillahirrahmanirrahim| hyee ! lamakan yiana tak ngadap blog nie . alahaiii .. rindunyaaa ! banyak cerita yang yiana nak ceritakan dekat sini . huh ! nampak macam gelojoh je kan aku nie . haahaa . maklumlaa lama tak practise tangan atas lappy . tuu yang excited tu . okey ! first yiana nak bagitaw yiana sekarang dah 18 TAHUN . ohh myy !!! terasa diri sudah tua laaa . second , yiana dah keja dah taw . hahaha . lama dah keja cekk oiii . 1st gaji ? time tu agak syokk sangat . and then agak boros jugak . *jujur okey* . third ., pasal RESULT .. bulan 3 dah nak dekat . aku pun dah semakin takut . yee laaa . semua pakat dok ketaq . aku pun nak join jugak . tapi serius aku cakap .aku takut bila pikir pasal nie . mak aku pun cakap "kakak dah buat yang terbaik , kita tunggu hasilnya " huhhh !!!! makkkk .... kakak takuttt sangat . doakan yee ... huh . dah cukup kut aku melalut nie . lain kali aku sambung lain "KEGILAAN" aku nie . bye guys ! *flying kiss*


Old things | New things