yiana
YIANA here
*Assalamualaikum.Keep follow me. *
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

ta dak keja :)
Monday 5 December 2011 | Monday, December 05, 2011 | 0 comments
aeepp!!! update lagi..hihi..niey nk ceta lhaa ckid sal ae ny..haha..firstly,aku nk tengs to my mummy coz my mummy dah something yang special to me..nk taw pew dea..hmm x yah lhaa kowd..biaq aku sowang jaa lhaa yng taw..hehe :)then the second thing..aku dengan my sister g lhaa sekolah "nurul islam" tmpat yng my sis mintak..berita yang menggembirakan kami seisi keluarga *x sangka lngsung my sis dapt..dea kta soalan masa temuduga 2 susah..2 pasall lhaa dea x sure leyhh dpt kew x..tp alhamdulillah laa..hah dowk asrama laa kali tuu..ok ..skunx nak cer tntng yng len plk..di sebelah ptng plk..my bestie (atun) ajak aku g umh also my bestie jgk..hehe umah sapa lagi law bkan umh exfa..haha =)..aku kalau dah boring ..kuaq lhaa meronda..*that my fovourite thing..hmm cer ckid sal my bestie..atun ur full name dea SITI WARDARTUL LAILY..dea law x dew keja pew lagi..meng"download"lhaa keja dea..haha =) petang tuu jgk aku,atikah,exfa and atun kami g lepaking and cer-2 kt tepi tandop kt depan umh exfa..haha..*merenung masa depan lhaa...aku sonok law lepak-2 dengan korang weyh my bestie..untung aku dapat kawan cam korang suma.. sampai takat niey jaa kowd aq update..urmm...best lhaa jgk ae niey for me.. that all.. :P


Old things | New things